Aşk. sabırdır. Saygıdır. Keşiftir. Anlaşmaktır. İnceliktir. Korumaktır. Sorumluluktur. Mizahtır. Teslimiyettir. Gerçektir. Neşedir. Mutluluktur. Sıcaklıktır. Tazeliktir. Sarılmaktır. Şanstır. Saftır. Öze götürendir.
BEKLERIM SENİ,BENİ ÖPTÜGÜN YERDE...

BELKİ BİR GÜN DÖNERSİN DİYE...NEDEN SE SEVENLER SAHİLDE HEP YANLIZ KALIR...

DAĞLARA ŞİMDİ AKŞAM ÇÖKTÜ

BEN VE ÇİÇEKLER BOYNUNU BÜKTÜ,ÇÜNKÜ SENSİZ ÖKSÜZDÜM...

ŞAFAKTA HEP GEMİLER GİBİ DEMİR ALDIN...NE ZAMAN BİTECEK BU AYRILIK?

SENDE AĞLIYORSUN ,BİLİYORUM

SENİ BEKLERKEN BENDE AĞLADIM...ONUN İÇİN DİYORUM SON OLARAK....

NO MAN...NO CRY
AŞK YOK,AĞLAMAK YOK...
:)))

8 yorum:

Unknown dedi ki...

resimler harika ve tam yerinde kullanılmışlar...

Ece dedi ki...

:) Selam PInar nasılsın...
begenmene sevındım ,dun gece azcık arıza yaptım:)))ben arızayken daha gusel seyler yapıyorum sanırım:)))
sevgılerımle

Unknown dedi ki...

arıza'nın yankıları-harikaları desene =)))

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Arasıra duyguları yoğun yaşayıp, arıza olmak iyidir sevgili Ece . Arıza olmayan bir tane sanatçı gösterebilir misin? Yaptığın bütün yorumlar şiirsel ve duygu seli...bunlardan çok şiir çıkartabilirsin, inanıyorum. Sıkıntı ve hayat birlikte yoğrulup, senin gibi güzel insanlar edebiyat yapsın diye var. Sen inan abine...Sevgiyle kal.

Ece dedi ki...

Canım Pınarım sagolasın ben en ıyısı hep arıza olayım:)))
sevgılerımle

Ece dedi ki...

sevgılı ABİMMMMMMM:))))) ÇOK MUTLUYUM
eskıden şiir denemelerım oldu hatta kısa kısa hıkayeler işte arıza oldugum bır gun hepsını yaktım yırttım...sımdılerde yenıden denemeler yapıyorum ama kendımı pek veremıyorum yogunlasamıyorum...
ama vaz gecmeyecegım buyuk oglum bu konuda benı çok ıteklıyor ya bakalım basladım ufaktan gene:)))
sevgı ve saygılarımla

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Arızalar ve acılar bizi galeyana getiriyor. Bu hislerimizin neticesinde çok güzel eserleri meydana getirdiğimiz bir gerçektir. Tıpkı sizin fotoğraflı ve sözlü çalışmalarınız gibi...

Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

Ece dedi ki...

sevgılı Recep Abim merhaba nasılsınız,ozletıyorwsunuz kendınızı:)
evet arızalar ınsana gusel seyler yaptırıyor bende o yuzden arıza olmayı sevıyorum:)))
sevgı ve saygılarımla...