Aşk. sabırdır. Saygıdır. Keşiftir. Anlaşmaktır. İnceliktir. Korumaktır. Sorumluluktur. Mizahtır. Teslimiyettir. Gerçektir. Neşedir. Mutluluktur. Sıcaklıktır. Tazeliktir. Sarılmaktır. Şanstır. Saftır. Öze götürendir.
DÜŞÜNÜYORDUM AZ ÖNCE DÜRÜSTLÜGÜ,ESKİDEN SANIRDIM KI EN DÜRÜST İNSAN VE EN DOĞRU İNSAN BENİM DİYE....
EVET ESKİDEN BENDİM ...
ŞİMDİ Kİ HALİME ACIYORUM,
ÇOK ACIYORUM...
HAYAAAATTTTTTTT....BENDEN ALDIKLARINI NERENE SOKTUN???????????????????????
BEN NEDEN ESKİ BEN DEGİLİM??????????????????
YOK YAAA .....ESKİ BEN, ESKİ BEN DEGİLİM BUNU KENDIME ITIRAF ETMEKLE GÜÇLÜK ÇEKTİM AMA YOK SONUNDA KABUL ETTİM ...ARTIK BENDE DÜRÜST DEGİLİM...
ŞUAN İÇİM BİR ACAYİP...
DİYORUM Kİ ...BİR İNSAN NASIL BU KADAR DEĞİŞİR?
PEKİ BEN MUTASYONU GEÇİRİRKEN KİMLER BANA YARDIM ETTİ?
NASIL BEN BU HALE GELDİM?
CEVAP HAZIR...KEŞKE BİRİLERİ ÇIKSADA İTİRAF ETSE....BİZ İNSALAR YARDIM ETTİK DİYE:)
YOOOO....ÖZÜNDE HERKES İYİDİR,KİMSE KÖTÜ DEGİLDİR,SADECE KENDİ ÇIKARLARI SÖZ KONUSU OLMADIĞI SÜRECE:)
İNAN Kİ BENDE KÖTÜ DEGİLİM..........
SADECE KENDİ ÇIKARIMI DÜŞÜNMEKTEN ACİZ VE SADECE KÖTÜ OLMAKLA SUÇLUYORUM KENDİMİ....DÜNDEN KALAN POĞAÇAYI ISITIP BUGUN ALDIM DEMEK GİBİ...KİMSENİN HAYATINA KAST ETMEDİM...KİMSEYE ZARAR VERMEK İSTEMDİM SADECE TEK ZARARIM KENDİME...
ÖYLE OLMAYADA DEVAM EDECEK.....İNSANLARI SEVDİGİM GİBİ ZARAR VERMEYİDE SEVMİYORUM....ACI ÇEKMEYİ BELKİDE SEVİYORUM
ŞUAN DAĞLARIMA AKŞAM ÇÖKTÜ....
KUŞLARIM YUVAYA DÖNMEDİ
HEP ŞAFAK MI YAPICAM BEN ???
BEN VAR YAAA BEN....ASLA ADAM OLMAYACAM...ÖYLE ADAM OLMAKTAN SA OLMAMAYI TERCİH EDERİM....BENİM ADAM OLMAK ANLAYIŞIM SANIRIM ÇOK FARKLI...
80 YILLIK KAHVE BEKLER:)))
AZ DERTLEŞEK SENLE:)
bir palyaço varmıs,hep güldürümüş ama hiç gülmezmiş.....
yormayın beni ,Recep İvedigi izleyen herkes bilir o hikayeyi:)))

KEŞKEEEEEEEEEEEEE
HEP ÇOCUK KALSAYDIM....
UZUN SÜREDİR İLK DEFA KEŞKE SÖZÜNÜ KULLANDIM

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canımmm üzülme her şey yoluna girer.biz hep senin yanındayız.sen çook duygulu,hassas ,iyi birisin.yazılarından da öyle anlaşılıyor.dediğin gibi çocukluk çook güzel bir şey.dert yok tasa yok ama küçükkende hep büyümek isteriz:) seni çook öpüyorum.kendine iyi bak.hiç bir şey için canını sıkma.

Ece dedi ki...

Canım Kamikazem :)
evet çok sukur hersey yoluna gırıyor baska bır seyler cıkmasa tabı:)sende çok ıyı bırısın bak eskı yazılarıma bakmıssın zaman harcamıssın çok mutlu oldum:) sende hep mutlu ol...
artık çocuk olamayacagımı bılıyorum bende sevgımı tum çocuklara ve hayvanlara verıyorum
bende kocamannnnn optum senı sende kendıne ıyı bak
sevgılerımle