Aşk. sabırdır. Saygıdır. Keşiftir. Anlaşmaktır. İnceliktir. Korumaktır. Sorumluluktur. Mizahtır. Teslimiyettir. Gerçektir. Neşedir. Mutluluktur. Sıcaklıktır. Tazeliktir. Sarılmaktır. Şanstır. Saftır. Öze götürendir.
HEP AŞK'TAN DEM VURUYORUM-RUZ İLLAKİ GENE UCU KIYISI AŞK'A DAYANACAK:)
BU AKŞAM NETTE GEZİNİRKENE BU RESİMLER DİKKATİMİ ÇEKTİ...
İŞTEE DEDİM KENDİ KENDİME ASIL ÇARESIZLİK BUDUR...
AŞK MI ?
O SADECE HAYELLERİMİZİ SÜSLEYEN YALANIMSI VE GÜZELİMSİ BİR ŞEY İŞTE:)))
ZAMAN ZAMAN GÖZLERİM DOLUYOR ,BAZI ŞEYLERİ DÜŞÜNÜRKEN AMA BU RESİMLERE BAKINCA DAHA ÇOK AĞLADIM VE UNUTTUM KENDİ SIKINTILARIMI
VE HEMEN ŞÜKRETTİM ÇOK SANSLIYIM ÇOOOKKK....
BU RESİM ödüllü resim AMA ÇEKEN FOTOGRAFCI ...BU RESİMİ ÇEKTIKTEN HEMEN SONRA AYRILMIS VE DAHA SONRA BUNALIMA GIRMIS ACABA NEDEN BIRAKTIM YARDIM EDEMEZMIYDIM DIYE VE DAYANAMAYIP INTIHAR ETMIS
BU RESIM BENIDE ÇOK ETKILEMISTI KI HALA ETKILIYOR:(

BU RESİM ALIŞTIGIMIZ BIR RESIM
GUNEY DE BOL BOL VAR BU GORUNTULERDEN MALESEF:(


YORUMSUZ
YAŞLILARIMIZ BUNU MU HAK EDIYOR ACABA???
OYSA ONLAR GECMISIMIZ
GELECEKTEN NE BEKLIYORUZ ???

SAVAŞ ZATEN HEP İNSANI ÇARESİZ BIRAKAN SAÇMA BİR EYLEM...
ACABA DİYORUM ..İNSANLARDA Kİ BU HIRS NEDEN?
3 GÜNLÜK DÜNYADA NEYİ PAYLAŞAMIYORLAR?
ÖLDÜKLERİNDE SAVAŞTIKLARI ŞEYLERIDE MI GÖTÜRECEKLER???
ÇOK SAÇMA...

ÜZÜCÜ OLSADA DOĞANIN KANUNU MU DESEM BİLEMEDİM...
AMA TEK BİLDİGİM
HAYVANLAR İNSANLAR GİBİ AÇ GÖZLÜ DEGIL..
GEREKENDEN FAZLASINI ALMIYOR ZIYAN ETMIYOR KUSUNCAYA KADAR YEMIYORLAR...


8 yorum:

haykırış dedi ki...

Sevgili Ece kardeşim merhaba,
Yürek burkan bu paylaşım için teşekkür ediyorum.
Bektaşiye sormuşlar..
"Dünyanın en tehlikeli varlığı nedir?" diye..
Bektaşi cevaplamış ;
"İnsanoğlu" demiş.
Sevgi ve saygılarımla

Ece dedi ki...

:))) SEVGILI HAYKIRIŞ ABİM :)))
YORUMUNUZU GORUNCE NASIL SEVINDIM ANLATSAM DA AZ KALIR GULUMSEMEM SIRITMAYA DONDU VE NERDEYSE ENSEME KAVUSTU:)))
BU AKŞAM SIZI ANDIM:)
VEE MALESEF Kİ DUNYANIN EN TEHLIKELI VARLIKLARIYIZ...
DUNYADAKI TUM KOTULUKLERİ BIZLER YAPTIK CIKARDIK...
BENDE YORUMUNUZ ICIN ÇOK TEŞEKKÜR EDIYORUM SIZE VE MUHTEREM ESINIZE SEVGI VE SAYGILARIMI SUNUYORUM
KALIN SAGLICAKLA:)))
İYİKİ VARSINIZ:)))

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Sevgili Ece, hayvanlar ve doğa insanlara göre çok daha insaflı. Foto karelerinin hepsi birbirinden çarpıcı ve hangi kareden bakarsan bak hayat devam ediyor ve etmeli. Yemek fotoğrafını çekemediğine üzüldüm, 15 Kasım'a kadar vakit var, istersen bir daha düşün. İyi bir
hafta geçirmen dileklerimle sevgiler

Ece dedi ki...

Merhaba Sevgili JİVAGO :)
Evet hayat devam edıyor fakat zarar vere vere dusunuyorum ne yapabılırım dıye bende kurtara bıldıgıme yogunlasıyorum...kalan saglar benımdır dıyorum:)))
gene yapacagım o yemegı ve resımleyecegım ve kendı blogumda yayımlayacagım nasıl katılınıyor :)))???ogretmenlerım çok acıkmıslardı demek dayanamadılar :)))
sevgılerımle

springoss dedi ki...

İnsanın içi acıyor her bir fotoğrafa baktıkça. Doğanın kanunu, birileri gülerken, birileri ağlıyor, birileri ağlayacak gücü bile bulamıyor...gerçeklerle yüzleştiren güzel bir paylaşım, elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Çaresizliği anlatan paylaşımdaki fotoğraflarınıza baktıkça, insan kendinden utanıyor.

Duyarlılığınıza, emeğinize ve yüreğinize teşekkürlerimi sunarım.

Ece dedi ki...

Sevgili springoss hoşgeldın oncelıkle:)
yorumun ıcın teşekkür ederım,bende zaman zaman doğa kanunlarına yada ınsanların yaptıgı kanunlara ıcım ezılsede üzülmekle yetınıyorum
sevgılerımle

Ece dedi ki...

Merhaba Recep abim nasılsın yenıden hoşgeldın:)
oncelıkle ben sıze teşekkür ederım guzel yorumunuz ıcın:)
bu resımlerdekı caresızlıklerı ınsanlar yaptılar yoksa doğa kendı kendını yok etmez ,üzülüyorum
sevgı ve saygılarımla