Aşk. sabırdır. Saygıdır. Keşiftir. Anlaşmaktır. İnceliktir. Korumaktır. Sorumluluktur. Mizahtır. Teslimiyettir. Gerçektir. Neşedir. Mutluluktur. Sıcaklıktır. Tazeliktir. Sarılmaktır. Şanstır. Saftır. Öze götürendir.
CANIM ARKADASIM  KAMİKAZE  BENİ MİMLEDİ UMARIM DOGRU YAPMISIMDIR :) ŞİMDİ BENIM DE BU MİM'İ 3 ARKADASA GONDERMEM LAZIMDIR :)))
BEN DE YOLLAYACAGIM
1-http://sihirlitatlar.blogspot.com/ SEVGİLİ TÜLİN
2-http://tuzluvesekerli.blogspot.com/ SEVGİLİ EYLEM
3-http://blogyazmicamiste.blogspot.com/ SEVGİLİ SÜNTER

SİZEDE KOLAY GELSİN :)))
HEHEHEHE  HARIKA BEN SEVDIM MİMLENMEYİ VE MİMLEMEYİ :)





1- En Sevdiğiniz Kelime? Seni Seviyorum

2-Nefret Ettiğiniz Kelime? Keşke demek

3-Ne Sizi Heyecanlandırır? Çocuklarımın başarıları ve kendı başarılarım.

4-Heyecanınızı Ne Öldürür? Yaptıgım veya başardıgım bir seyı paylastıgım zaman,kımsenın umrunda degılmıs gıbı gorunmelerı ,kıskanclık.

5-En Sevdiğiniz Ses?Müzik

6- En Nefret Ettiğiniz Ses? Damlayan su sesi

7-Hangi Mesleği Yapmak İstemezsiniz? Hakimlik

8-Hangi Doğal Yeteneğe Sahip Olmak İstersiniz? Hayvanlarla konuşmak :)

9-Kendiniz Olmasaydınız Kim Olmak İsterdiniz?Katarine Vit (orjinal yazmasını bılmıyorum :) )

10-Nerede Yaşamak İsterdiniz? Şuan oldugum yerde gene

11-En Önemli Kusurunuz Nedir? Unutkanlık

12- Size En Fazla Keyif Veren Kötü Huyunuz Nedir? Sigara ve Bira içmek

13- Kahramanınız Kim? Çocuklarım ve Babam

14-En Çok Kullandığın Kötü Kelime? Hoşşik ve Denyo

15-Şu Anki Ruh Haliniz? Mutlu :)

16- Hayat Felsefenizi Hangi Slogan Özetler? Sana yapılmasını istemedigin şeyi sen de başkasına yapma

17-Mutluluk Rüyanız Nedir? Torunlarımla pasta yemek ve onlara masal anlatmak eger ki ıyı bır para sahıbı olursam güneydoğu ve doğuanadoluda ne kadar çocuk varsa onları okutmak ve dünyaya kazandırmak...Hayvan barınakları yaptırmak

10 yorum:

haykırış dedi ki...

Sevgili Ece kardeşim,
Yüreğinin yazıya dökülmüş hali sanki aynaya yansımış bir ışık gibi yansıdı suratlarımıza o naif yüreğe binlerce kez selam olsun.
İyi ki varsın.
Selam ve sevgilerle saygılar sunuyorum.

Ece dedi ki...

:))) Biricik HAYKIRIŞ Abim benim nasılsın:)
sende ıyı kı varsın ve ıyı kı senın gıbı bır abıyı tanıma fırsatım oldu:) ınanın kı sızı çok sevıyorum ve tabıkıde muhterem esınızı bende buradan sıze ve sevgılı esınıze sevgı saygı ve selamlarımı yolluyorum:)
ellerınızden opuyorum
canım abim benım:)

Adsız dedi ki...

Canım Ececim çoook harika yazmışsın.ellerine sağlık.bayıldım:) umarım mutluluk rüyan gerçekleşir.bir de kitap mimi vardı.eğer istersen müsait olduğun zaman onuda yanıtlarsın:)sevgileerrimle.

sünter dedi ki...

Sevgili Ececim son iki soruyu atlamisik:))

Katarina Witt olup buzlarin prensesi olmayi isterdin demek. Güzel.
Hayvanlarin dilinden anlamayi bende isterdim ama acaba bizim hakkimizda düsüncelerini duymak istermiydim bilmiyorum.

Haa birde ben bu mimi dün yazdim böylelikle görevimi yapmis olarak görebilirsin beni:)

Sevgiler canim

Ece dedi ki...

Canım KAMİKAZEM ne demek begenmene sevındım:)
bende dılerım kı herkesın mutluluk ruyası gercek olur ,
vee kitap mim'i:))) ne demek elbette kı yazarım sevdım ben bu işi:)))
sevgılerımle canımsın

Ece dedi ki...

CAnım SÜNTERİMMMM:)))
evet çocuklugumdan beri buz patenı ve baleye bayılırım malesef çok ıstememe ragmen Elazıg da olmadıgından Babam da benı judoya yollamıstı :) kızım sen bunla ıdare et acılırsa senı buzada yollarım demıstı:)))hatta bana bahcemızde mını buz pıstı bıle yapmıstı nur ıcınde yatsın ve tüm ölmüşler...
ahaa da sımdı gelıyorum bloguna bakmaya:)))
evet yaa bır kaç soruyu gormemısım,
sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Her yokuşun nasıl bir inişi varsa; hayatta da, mutlaka mutlu olunacak ve huzur alınacak dönemler olacaktır.

Yaşamak; direnmektir, sevilmektir ve güvenmektir.

Zaman ise hem çok usta bir hırsız, hem de yaralarımıza çok iyi bir ilaçtır.

Tüm sevdiklerinizle beraber sizlere bir ömür boyu sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim.

Adsız dedi ki...

Evet canım son üç soruyu bende sonradan farkettim ve altına ekledim dip not olarak.bana bu mimi yollayan arkadaşda 17 soru sanıyormuş.Bak sorular bunlar sende dilersen yazmak,soruları ekleyip cevaplayabilirsin:))

18- Sizce mutsuzlugun tanimi nedir?
19-Nasil olmek isterdiniz?
20- Öldügünüz zaman cennete giderseniz Allah'in size ne soylemesini istersiniz?

sorular bunlar.
Tüm ölmüş aile büyüklerinin mekanı cennet olsun.Nur içinde yatsınlar.

sevgilerimi yolluyorum canım çoook öptüm:)

Ece dedi ki...

Sevgılı Recep abim nasılsın:)
yaş ortalamamı goz onune alırsak o yokuştan çok ındım cıktım dıyorum kendı kendıme,belkıde yanılıyorum bılemıyorum ama oyle bır soz demıssınız kı nasıl desem harıkadan öte bır sey bu...
Zaman hem usta bır hırsız,hemde ilaçtır..ata sözü gibi:)))
sevgı ve saygılarımla

Ece dedi ki...

Canım Kamıkazem
sımdı son 3 soruyuda cevaplıyorum ayrı yayımlamada :)))
sevgılerımleee canımsın sen yafff:)