Aşk. sabırdır. Saygıdır. Keşiftir. Anlaşmaktır. İnceliktir. Korumaktır. Sorumluluktur. Mizahtır. Teslimiyettir. Gerçektir. Neşedir. Mutluluktur. Sıcaklıktır. Tazeliktir. Sarılmaktır. Şanstır. Saftır. Öze götürendir.
Hayatimin sarpa saran yokukşu ,Dizlerimde takat tükenir oldu
Deyişiyor bu dünyaya bakışı
Gözlerimin feri tükenir oldu
Mevsimlerden bahar aylardan nisan, Dışarda kar yağıyor yüreğimde isyan,
Bende eser yok bahardan yazdan,
Geçmedin yolumdan ey sevda.

Bir başıma kaldım şimdi,
geriye bakıyorum senden başka bir şeyim yok
artık sende yoksun
seni çok özlüyorum...
ölüyorum...




Odamda solgun bir gün ışığı
Uyanmak istemiyorum dünyaya
Uyumak sonsuz saatlerin yalnızlığına
Sonra bir ilaç bir ilaç daha


çarşı pazar artık dolaşamassın,
hep elımden tutarsın hayat arkadaşım
sen olmasan ben ne yaparım
Allah bizi aynı anda alsın...

gelen giden var mı diye sürekli yola bakarsın,
ağlayan gecelere bakarız,
derin olmayan kısa uykulara
son nefes verdıgımızde mı acep bılınır kıymet?
bizlerde bır zaman genctik.


DİLİM DÖNDÜGÜNCE YAŞLILIGI ANLATMAYA ÇALISTIM...
BEN YAŞLILARI ÇOK SEVİYORUM...
ONLAR GEÇMİŞİMİZ.BİZDE BİR GÜN YAŞLANACAGIZ
NEDEN BIR BLOG BULUŞMASINI HUZUR EVINDE YAPMIYORUZ
PAZARTESİ OLSUN OLURSA BENDE GELEBİLEYİM :)))


15 yorum:

sünter dedi ki...

Cok güzel anlatmissin yasliligi ama ben daha ilk fotografda dagildim be ece´m.
Allah hepimize güzel yaslanmalar nasip etsin.

Ama önerin cok güzel insallah böyle bir etkinliyi hayata gecirebilirsin(iz)

Öpüyorum canim

Ece dedi ki...

Sevgili Sünter
bende bu resımlere bakınca üzüldüm ve benım yaşlılara ozel ılgım var yanı uzuluyorum onlara elımden geldıgınce iştee bır seyler yapmaya cabalıyorum...aslında blog buluması aklıma geldı organıze etsek te gıtsek ben tek basıma altından kalkarmıyım bılmıyorum kı?nasıl yapılır nasıl edılır dıye...
sevgılerımle

Unknown dedi ki...

Çok duygulandım..
Yazacak bişey de bulamadım ki..
Ben de ödülün vardı onu kabul ediver sen iyisi..
sevgilerimle..

Ece dedi ki...

CANIMSINN
ÖDÜL İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERIM:)
BEN YAŞLILARIMIZ ICIN ÇOK ÜZÜLÜYORUM DILE GETIRMEK ISTEDIM,
TÜRKİYEDE ÇOK YAŞLININ SAGLIK VE SOSYAL GUVENCESI YOK BILMEM KI NE YAPILABILIR:(
SEVGILERIMLE

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Sevgili Ece kardeşim yazı ve görseller tam bir uyum içinde. Sana daha öncede söylemiştim, Tanrı vergisi bir edebiyat kabiliyetin var, bunu ne kadar çok yazarsan o kadar çok geliştirirsin. İmla hatalarını boşver, zaman içinde kaybolur.İyi hafta sonu dileklerimle
sevgiler..
..yaşlılık hepimize kaçınılmaz..

Ece dedi ki...

:)))sevgılı abım JİVAGO
yazıyorum sureklı,ınan kı her fırsatta keske sana da oktabılsem:)
boşverıyorum zaten sımdılık:)))
bakalım edebıyat ogretmenın dedıgı bır soz dıkkatımı cektı,yazarların cogu gunluk yada kısa yazılarla tanınmıslar belkı dıyorum:) belkı bır gun bende tanınırım:)
sevgı ve saygılarımla

Adsız dedi ki...

Ne kadar anlamlı fotoğraflar ve fotoğraflara anlam kattığın yazılar canım.Ellerine sağlık.

Huzurevlerine gitme fikrin çook güzel.bende isterim.duyarlılığın için kutluyorum seni.

Bu arada veeee sana iki tane mim yolluyorummİ:))) Bloğuma gelip mimlerine bakar mısın?:) Takıldığın bir şey olursa çekinmeden sorabilirsin canım.hayırlı olsun:)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Mimledim seni.:)

Mim kabul eder misin?

Ece dedi ki...

Canım KAMİKAZEMMMMM:)))
canımsın sen benım yaaaaaaaaaaa:)))
tabıkı gelıp bakıcam bloguna ve mim için çooookkkkkk teşekkür ederım sen ve JİVAGO abımden ilk mimlerımı aldım vee emın ol soracagım:)))
senı sevıyorum:)
sevgılerımleeeee

Ece dedi ki...

ABİİİMMMMMMMMMMMMMMMMMM:)))
EVET KABUIL EDIYORUM:)))
BAKALIM BECEREBILECEKMIYIM VE SEVGILI KAMIKAZEDE BENI MIMLEDI:)
VALLAHI ÇOK HEYECANLANDIM BU YOGUN İŞ GUNUNDEN SONRA OYLE MUTLU OLDUM KI NE YORGUNLUK KALDI NEDE BASKA BIR SEY:)
HEPINIZI ÇOK SEVIYORUM
SEVGI VE SAYGILARIMLA:)))

Adsız dedi ki...

Ececim bende seni çoooook seviyorum.hep mutlu ol.bana gelen mim ve ödülleri ilk sana yollayacağım hep:) merakla mimin cevaplarını bekliyorum.sevgiyle kal:)

Ece dedi ki...

KAMİKAZEMMMMM :)))
evet ilk mimledın benı ve hep beklerım sımdı bu akşam bakıcam bakalım dogru yapabılecekmıyım:)))
eger kı yanlıs yaparsam da af ola:)))
sende kendıne ıyı bak
suan sankı sınava gırecek çocuk gıbı heyecanlıyım :)))
sevgılerımle

Ece dedi ki...

KAMİKAZEMMMMM :)))
evet ilk mimledın benı ve hep beklerım sımdı bu akşam bakıcam bakalım dogru yapabılecekmıyım:)))
eger kı yanlıs yaparsam da af ola:)))
sende kendıne ıyı bak
suan sankı sınava gırecek çocuk gıbı heyecanlıyım :)))
sevgılerımle

haykırış dedi ki...

Sevgili Ece kardeşim,
Zaman yolculuğunda ne yazık ki geri dönüş yok. Kimi zaman belimiz bükük, kimi zaman ağır aksak, kimi zaman unutur olsak ta biz bu duruma gençliğimizi yaşıyarak geldik..
Müthiş yorumların için teşekkür ediyorum yüreği pak kardeşim sağolasın.
Sevgi ve saygılarımla

Ece dedi ki...

Sevgili HAYKIRIŞ Abim nasılsın:)
evet ama her yasın guzellıgı vardır yeter kı ınsan unutulmasın illede yaşlılık donemlerınde Allah herkese hayırlı evlat versın ve hayırlı dostlar versın amin,
yorumlarımı begenmenız benı ayrıca mutlu ettı çok teşekkür ederım sevgılı abim sagolasın...
sevgı ve saygılarımla