Aşk. sabırdır. Saygıdır. Keşiftir. Anlaşmaktır. İnceliktir. Korumaktır. Sorumluluktur. Mizahtır. Teslimiyettir. Gerçektir. Neşedir. Mutluluktur. Sıcaklıktır. Tazeliktir. Sarılmaktır. Şanstır. Saftır. Öze götürendir.
Bir zaman gelmiş ve kaplumbağalar ülkesinde su tükenmiş. Ne yapıcaz diye düşünürken aralarında en yaşlı, en bilgin olanı demiş ki:
“Şu dağı görüyormusunuz? O dağın arkasında büyük bir göl var.”

Ee, koca dağı hepsi birden aşamazlar. Aralarında çok yaşlı olanlarda var. Bunun üzerine oraya gidip su getrmeleri için en genç 2 kaplumbaga seçilmiş.

Genç kaplumbağalar 25 yıl sonra göle ulaşmışlar.. çok demeyin. Ancak çıkmışlar dağı. Hem nasıl olsa uzun yllar yaşıyolar. Bir de farketmişler ki suyu alıp götürmek için yanlarına kap almayı unutmuşlar. Kaplumbağalardan biri;

“Ee nabıcas şimdii?? Birimizin gidip kap alması lazım.. Diğerimiz de burada beklesin ki kimse gelip içmesin sudan!! En iyisi sen git!”

“Olmazz…. Ben gidicem sen ya suyu içersen?.. O zaman köy susuz kalır ve hepimiz ölürüz susuzluktan!”

“Yok valla bak yemin ederim ağzımı sürmiiycem.. sen git al gel kabı beklicem.. Söz veriyorum.”

Bunun üzerine diğer kaplumbağa yola çıkmış.. Orada kalan da beklemeye başlamış..

Aradan 30 yıl geçmiş.. 40 yıl.. 50 yıl.. Sonunda bekleyen kaplumbağa bu böyle olmayacak demiş.. Galiba gelmeyecek bu.. Köydekiler de öldü herhalde susuzluktan. . En iyisi ben biraz su içeyim de bari ben hayatta kalayım.. Kaplumbağaların soyu devam etsin.. Tam eğmiş kafasını göle doğru bir yudum alacakken çalıların arkasından bir ses duyulmuş..



“Bak böyle yaparsan gitmem amaaa!   :)))

3 yorum:

Unknown dedi ki...

:)))) Ayy çok güldüm yaaa,hakikaten çok güzelmiş,sen beni güldürdün ya Allah da seni güldürsün her daim :) Yüzünden ve gönlünden tebessüm hiç eksik olmasın...Mutlu haftasonları diliyorum..sevgiler..

Unknown dedi ki...

:)))) Ayy çok güldüm yaaa,hakikaten çok güzelmiş,sen beni güldürdün ya Allah da seni güldürsün her daim :) Yüzünden ve gönlünden tebessüm hiç eksik olmasın...Mutlu haftasonları diliyorum..sevgiler..

Ece dedi ki...

:))) ALLAHIMDA SENI HEP GULDURSUN,YÜZÜNDEN GULUCUKLER HIC EKSIK OLMASIN,AMİNNNNN....
HERKESI MUTLU EDECEK SEYLER BULMAYA ÇABALIYORUM:)
BENDE IYI HAFTA SONLARI DILERIM KENDINE IYI BAK
SEVGILERIMLE:)))