Aşk. sabırdır. Saygıdır. Keşiftir. Anlaşmaktır. İnceliktir. Korumaktır. Sorumluluktur. Mizahtır. Teslimiyettir. Gerçektir. Neşedir. Mutluluktur. Sıcaklıktır. Tazeliktir. Sarılmaktır. Şanstır. Saftır. Öze götürendir.


SENİ SEVİYORUM



6. hafta: Seni seviyorum


6. ay: Tabii ki, seni seviyorum


6. yil: Seni sevmesem çoktan çeker giderdim
EVE GELİŞ

6. hafta: Askım, ben geldim


6. ay: Selam!

6. yıl: Annen ne yemek yapmış?

KAPI ÇALINDI


6. hafta: Zahmet etme, ben açarım


6. ay: Ben açayım mi kapıyı?


6. yıl: Yahu su kapıya baksanıza!

TELEFONDA


6. hafta: Sevgilim, Ayse telefonda


6. ay: Seni arıyorlar


6. yıl: Telefoooon!

ÇOCUKLUĞA DAİR


6. hafta: Zor bir çocukluk geçirmişsin


6. ay: Senin anan da cins ha


6. yıl: Ulan tam da anana çekmişsin

TATİL PLANLARI


6. hafta: Bu yaz seni Venedik'e götüreceğim


6. ay: Tatilde Ankara'ya gitsek ne olur?


6. yil: Niye, evin suyu mu çıktı?

HEDİYELER


6. hafta: Bu yüzüğü inşallah seversin


6. ay: Resim çerçevesi aldım, her zaman lazım


6. yıl: Su parayla kendine bir şey al

KÜÇÜK SAKARLIKLAR


6. hafta: Üzülme sevgilim, leke yapmaz


6. ay: Dikkat etsene yahu!


6. yıl: Amma da sakarsın be kadın !

FiKiR AYRILIKLARI


6. hafta: Ben pek bu fikirde degilim


6. ay: Bu konuda yanlış düşünüyorsun


6. yıl: Saçma sapan konuşma, Allah'ını seversen

YEMEKLER


6. hafta: Yaptığın yemeklere de bayılıyorum


6. ay: Bu aksam ne yiyoruz?


6. yıl: Gene mi makarna!

ELBİSELER VE ALIŞVERİŞ


6. hafta: Bu elbise sana çok yakışmış


6. ay: Bir elbise daha mi aldın?


6. yıl: Kaç para verdin buna?

ÖZÜR DiLEMEK


6. hafta: Özür dileyecek bir şey yapmadın ki


6. ay: Biraz dikkat etsene be kızım


6. yıl: kır kır, evi de yık geç töbeeee

2 yorum:

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

:)) Ece'Cim iyi varsın,sayende şöyle doya doya gülüp,stres atıyorum :) Hemen hemen,evlilikler zaman içerisinde bu duruma doğru yol alıyor :) Çekilen resimlerden farkediyorum ben çok :) İlk başlarda hep dipdibe :) biraz zaman geçince arada başkaları,biraz daha geçince,aynı karede bulabilene aşkolsun :) Ama acısıyla tatlısıyla güzel bir müessese evlilik..Darısı bekarların başına :) mutlu haftalar..

Ece dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERIM ZELİHA :) İYİ Kİ SENDE VARSIN IYIKI YAZILARIMI BEGENIYORSUN :)SENI DE GULDURE BILIYORSAM NE MUTLU BANA:)))
EVLILIK BENCE DE GUZEL AMA ÇOK ACAYIP TE BIR MUESSESE:))) BEN DAHA NORMAL BIR EVLILIK GORMEDIM DESEM YERIDIR:)))
SEVGILERIMLE KENDINE IYI BAK