Aşk. sabırdır. Saygıdır. Keşiftir. Anlaşmaktır. İnceliktir. Korumaktır. Sorumluluktur. Mizahtır. Teslimiyettir. Gerçektir. Neşedir. Mutluluktur. Sıcaklıktır. Tazeliktir. Sarılmaktır. Şanstır. Saftır. Öze götürendir.
ESKİDEN STRES ATMAK İÇİN PAZARDAN UCUZ TABAK ALDIM BU DEDİGİM YILLAR ÖNCEYDİ ,
DENEDİM BAKALIM NASIL RAHATLAYACAKMIYIM DİYE CIKKKK ALAKASI YOK BEYAAA :)))
ÜSTÜNE ÜSTLÜK DAHA BETER STRES OLDUM ,ÇÜNKÜ KIRDIKLARIMI TEMİZLEMEK BAYAGI ZAMAN ALDI ELİMİDE KESTİM CABASI:)))
ŞİMDİ KÜFÜR DİYORLAR :))))))
NE DESEM BİLMEM Kİ ....KÜFÜRDEN NORMALDE NEFRET EDERİM ,FAKAT BİR ZAMAN ÖNCE YAKASI AÇILMADIK KÜFÜR ETTİGİMİ BİLİRİM:))))))RAHATLADIM MI? ELBETTE:)))
ŞUAN NE KADAR NAZİK OLMAYA ÇALIŞSAM DA ARADA KAÇIYOR GENE:)))
EVET EVET SAHİDEN DE RAHATLIYORSUNUZ, DENEDİM BİLİYORUM :))))

ACI BİBER SÜRECEK DUDAĞIMA :))))

8 yorum:

Nesrin dedi ki...

Alemsin valla :)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Küfürsüz güzel pazarlar dilerim :) Ece bloğumda yalancı yemeklerle ilgili bir etkinlik var, katılmak istersen beklerim. Sevgiler.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Normal hayatta küfür sevmem, ama haksızlığa uğrarsamm, çok sinirlenirsemmm.:)kötü ama çok kötü cıs.:)

Ece dedi ki...

Sevgılı Nesrin evet ama napim ben isteyerek mı edıyorum sanki küfürü:)))
sevgıler

Ece dedi ki...

Sevgili JİVAGO teşekkür ederim bende iyi tatiller dilerım de benım çalısarak gectı malesef :)))
blogunuza gelecegım katılmak ısterım de anlarmıyım kı dersiniz :))) denerım dıye dusnuyorum :)
sevgılerımle:)))

Ece dedi ki...

Sevgili Mesut abi bende sevmem küfürü aslında hatta nefret ederim ama zaman zaman gerekıyor mu ne :))))
yaa yanlızken kendınle baş başbaşayken olabılır mı ne :))))
sevgılerımle

ÖZGE ŞAT dedi ki...

yok ben hiç küfür etmemde bu yazıda pazardan tabak almanız çok değişik geldi bana :)
ben de bir ara düşünmüştüm rahatlatıcı olur mu tabak hikayesi diye ama komşular duyar şangırtıları rahatsız olurlar kavga var sanıp eve gelirler,ohhooo uzun iş bide onlara açıklama yapmak

Ece dedi ki...

:))) sevgılı çizer
şangırtıyı boşver stres atıyorum dersın cıkarsın ısın ıcınden fakat dedıgım gıbı temızlemesı zor:) stres atayım derken daha beter oluyorsun ve kufur edıyorsun
aaa aaaa bı bakıyorsun kı stres gıtmıs :)))
sevgılerımle