Aşk. sabırdır. Saygıdır. Keşiftir. Anlaşmaktır. İnceliktir. Korumaktır. Sorumluluktur. Mizahtır. Teslimiyettir. Gerçektir. Neşedir. Mutluluktur. Sıcaklıktır. Tazeliktir. Sarılmaktır. Şanstır. Saftır. Öze götürendir.
Yarın CUMARTESİ Çok severım Cumartesi gününü taaa çocuklugudan beri hemide:))) burada sevmemin bır nedeni daha oldu artık sosyete pazarı var oyle ucuz ve oyle güzel şeyler var ki dayanamadım bir kaç parça eşya aldım kendime:)))şimdiye kadar büyük mağazalar gittigime pişmanım:)))ve en çok aliş veriş yapmayı mahmutpaşada severim,ben öyle alış veriş merkezlerine gitmeyi sevmiyorum çünkü donuk bir havası var herşey aynı vitrinler aynı kendinden usanmış çalişanlar can sıkıcı bence amaaaaa Mahmutpaşa öylemi neşeli satıcılar simitçiler sürekli avaz avaz bagıran satıcılar ve pazarlık en  egleneceli kısmıda o bence:)))))veeee en tatlı kısımlarından biride balık ekmek kolaaaa:)))ve kuruyemiş ayrıcaa Mehmet Efendi kahvesi kokusu sarmıs heryeri :)))
en kısa zamanda gitmeliyim bence yaa sizzz ne zaman gidiyorsunuz???
Sevgilerimle

6 yorum:

sünter dedi ki...

Ne güzel dile getirmissin:)
Gidemicem, uzaktayim,ama gitmis kadar oldum:)

Ece dedi ki...

:)))Merhaba Sünter nasılsın
neredesin bilmiyorum ama ben gidince senide anacagım
sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

İstanbul'da iple çekilen bir cumartesi günü ve sosyete ucuzluk pazarında keyifli alışverilerin sonrası balık ekmek ve üzerine soğuk bir kola içmek. Burcu burcu kokan kahvenin kokusu da caba. Bayıldım. Ben İstanbul'da değilim ve İstanbul'u yaşayamıyorum. Ama orada yaşayanların böyle sizin gibi tadını çıkarsınlar.

Bu güzel ve keyifli paylaşım için çok teşekkür ederim.

Saygılarımla.

Ece dedi ki...

Merhaba Recep abi nasılsınız:)
evet aynen oyle yaptım ,bayagı gezdım,balık ekmek aldım veee kahve dünyasından kahvemı ıctım,harıkaydı bır gunde sızın ıcın yaparım:)
sevgı ve saygılarımla

haykırış dedi ki...

Sevgili Ece kardeşim,
Artık bizler için hayal oldu dışarıda gezmek bir yana evin içinde bile yürüyemez olduk.. Kendinize bakın ve yaşamdan zerrecikte olsa tad alarak yaşamaya bakın.
Mutluluk ve sağlık dileklerimiz hep sizin için olacak.
Sevgi ve saygılarımızla

Ece dedi ki...

Sevgılı Haykırış abim
dişarıda gezmek te evde dız dıze oturmakta guzel yeterkı evde huzur ve mutluluk olsun ınsanlar gezmeden de mutlu olur bence:)
bende sevgılı esınıze ve sıze saglıklı mutlu uzzuuuunnnnn bır yasam dılıyorum
sevgı ve saygılarımla